Unde este pachetul meu acum?

Atunci când comanda dvs. părăsește depozitul nostru, veți primi o confirmare de expediere care conține toate informațiile de care aveți nevoie pentru a vă urmări pachetul 24 de ore pe zi.

Dacă aveți întrebări legate de expediere sau livrare, contactați echipa noastră de servicii pentru clienți la info@lampemesteren.ro sau +40 800 890 601.

În acest moment, Serviciul Clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.

Nu am primit pachetul meu - ce pot face?

Dacă data estimată de livrare a trecut și încă nu ați primit comanda, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți - aceștia vor fi bucuroși să investigheze și să afle ce s-a întâmplat cu pachetul dumneavoastră. Doar trimiteți-ne un e-mail la info@lampemesteren.ro or call us at +40 800 890 601

În acest moment, Serviciul Clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.

Aveți alte întrebări despre transport și livrare?

Contactați echipa noastră de servicii pentru clienți la info@lampemesteren.ro sau +40 800 890 601 – vă vom ajuta cu plăcere. În acest moment, Serviciul Clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.