Cum pot plasa o comandă?După ce ați găsit ceea ce căutați...
1) Puneți produsul în coșul de cumpărături, făcând clic pe "ADAUGĂ ÎN COȘ". Veți vedea o bară roșie în colțul din dreapta sus al ecranului pe care scrie 'BASKET'. Faceți clic pe "GO TO BASKET" (Mergeți la coș) pentru a finaliza achiziția.
2) Acum aveți două opțiuni - "CONTINUE SHOPPING" (Continuă cumpărăturile) sau "NEXT STEP" (Pasul următor). Tot aici puteți introduce un cod de reducere sau puteți folosi un card cadou, puteți alege o metodă de expediere sau puteți adăuga comentarii la comanda dvs. Atunci când sunteți gata să treceți mai departe, faceți clic pe "NEXT STEP".
3) Aici puteți introduce informațiile dvs. personale sau vă puteți autentifica dacă sunteți deja înregistrat ca client. De asemenea, vă puteți abona la buletinul nostru informativ sau puteți adăuga o altă adresă de livrare. Pentru a continua, trebuie să acceptați termenii și condițiile noastre. (Le puteți citi făcând clic pe link-ul roșu.) Faceți clic pe "PASUL URMĂTOR".
4) Acum aveți posibilitatea de a face modificări la adresa de facturare/livrare sau la metoda de expediere. Alegeți metoda de plată preferată și faceți clic pe "NEXT STEP".
5) Dacă plătiți cu un card de credit sau de debit sau cu PayPal, introduceți informațiile necesare și urmați instrucțiunile. Când achiziția este finalizată, vedeți confirmarea comenzii dvs. (Dacă plătiți prin factură sau transfer bancar, veți trece direct la confirmare).
Ce se întâmplă dacă nu am găsit ceea ce caut?Puteți căuta produse în câteva moduri diferite:
1) În partea de sus a paginii se află un câmp de căutare. Acolo puteți căuta o anumită lampă ("PH 5"), un stil sau un tip ("lămpi de exterior"), un designer sau un producător ("Artemide") sau chiar o culoare.
2) În meniul principal veți găsi linkuri pentru a răsfoi întreaga noastră selecție, precum și noile sosiri, produse la vânzare, mărci, designeri, precum și o mulțime de sugestii și articole de inspirație.
3) Veți vedea adesea o secțiune de căutare în partea stângă a paginii, unde puteți filtra căutarea după tip, culoare, material și multe altele.
Ce se întâmplă dacă sunt încă confuz? Contactați-ne la +40 800 890 601 sau la
info@lampemesteren.ro – un membru al echipei noastre de servicii pentru clienți va fi bucuros să vă ajute!
În acest moment, Serviciul Clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.