Când voi primi comanda mea?

Timpii noștri de livrare sunt estimări bazate pe adresa de livrare. Comenzile speciale, produsele care nu sunt în stoc și articolele care nu sunt în stoc pot crește timpul de livrare. (Acest lucru este valabil în special pentru piesele de schimb și furnizorii cu sediul în afara Danemarcei).

Veți primi un e-mail atunci când pachetul dvs. părăsește depozitul nostru. Acest e-mail va conține un număr de urmărire pe care îl puteți utiliza pentru a urmări pachetul online.

Dacă data estimată de livrare a trecut și încă nu ați primit comanda, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți la +40 800 890 601 sau info@lampemesteren.ro. În acest moment, Serviciul Clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.

Aveți alte întrebări despre transport și livrare?

Contactați echipa noastră de servicii pentru clienți la info@lampemesteren.ro sau +40 800 890 601 - vă vom ajuta cu plăcere. În acest moment, Serviciul Clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.