Vă rugăm să inspectați conținutul coletului dumneavoastră imediat ce acesta sosește. Asigurați-vă că ați primit produsul corect, nedeteriorat și că nu lipsește nimic din transport. Dacă nu faceți acest lucru într-un interval de timp rezonabil (două zile) de la livrare, Lampemesteren.ro nu poate fi tras la răspundere pentru eventualele daune. Dacă pachetul și/sau conținutul acestuia sunt deteriorate în momentul livrării, trebuie să deschideți o reclamație prin intermediul linkului unic pe care l-ați primit după ce ați plasat comanda - trebuie doar să faceți clic pe "Reclamație" în partea de jos a paginii de stare și să urmați instrucțiunile. Veți avea nevoie de fotografii atât ale ambalajului extern și intern - inclusiv ale etichetei de expediere - cât și ale pagubei în sine.
Lampemesteren.ro nu este responsabil pentru produsele deteriorate în timpul transportului. Întotdeauna vă ambalăm comanda cu mare atenție pentru a minimiza orice posibilă deteriorare în timpul transportului.
Vă rugăm să contactați Serviciul Clienți în cazul în care aveți întrebări sau probleme. Ne puteți contacta prin e-mail (
info@lampemesteren.ro), chat live sau telefon. În acest moment, Serviciul Clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.