Situația stocului

Pe fiecare produs din magazinul online Lampemesteren veți vedea o indicație a situației stocului său. O puteți găsi atât pe paginile cu o grilă de mai multe produse (sub prețul produsului), cât și pe paginile de descriere a produselor individuale (sub preț, în dreapta imaginii principale a produsului). Situația stocului va fi indicată printr-un punct verde sau roșu urmat de un text.

Aici puteți vedea cum influențează situația stocului livrarea comenzii dumneavoastră:

În stoc

Articolul este în stoc și îl vom expedia cât mai curând posibil.

În stoc: 3-5 zile (exemplu)

Articolul nu este în stoc. Cu toate acestea, din comandă, ne așteptăm să îl avem în stoc în 3-5 zile lucrătoare (exemplu). Vă rugăm să acordați încă 1 până la 3 zile lucrătoare pentru livrare. În cazul puțin probabil în care durează mai mult, vă vom anunța prin intermediul linkului de comandă Edison.

În stoc: 15-12-2023 (exemplu).

Înseamnă că articolul nu este în stoc, dar că am primit o dată de livrare de la furnizorul nostru. 15-12-2023 este doar un exemplu, dar data va fi, de obicei, o dată ulterioară. În acest caz, va mai dura între 1 și 3 zile lucrătoare pentru ca articolul să vă fie livrat. În cazul puțin probabil al unui termen de livrare mai lung, vă vom informa prin intermediul linkului dvs. de comandă Edison.

Epuizat din stoc

Aceasta înseamnă că articolul nu este în stoc și nu știm încă când furnizorul nostru va putea să îl livreze. După ce ați plasat comanda, vă vom informa cât mai curând posibil, prin intermediul linkului de comandă Edison, cu privire la data de livrare preconizată*.
.

Dacă produsul pe care l-ați comandat nu se află în stoc și, din anumite motive, furnizorul nostru nu poate respecta o dată de livrare preconizată, vă vom ține la curent cu evoluția situației. Întotdeauna veți primi un e-mail atunci când comanda dvs. este expediată și colectăm plata.

Aceste termene de livrare sunt estimări bazate pe informațiile pe care le primim de la furnizorii noștri.

Expedim comanda dvs. atunci când toate articolele se află în depozitul nostru. Dacă preferați să vă împărțiți comanda în mai multe livrări din cauza termenelor de livrare diferite de la furnizori, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți. Răspundem doar la solicitări în limba engleză

Lucrăm din greu în fiecare zi pentru a procesa, împacheta și expedia comanda dumneavoastră!

Dacă aveți întrebări despre situația stocului unui produs sau despre data de livrare a comenzii dvs. sunteți întotdeauna binevenit să contactați echipa noastră Serviciul Clienți

*Vă rugăm să rețineți că termenele de livrare preconizate reprezintă doar o indicație, nu o garanție.