O experiență pentru toate simțurile



O EXPERIENȚĂ PENTRU TOATE SIMȚURILE


Danezii MENU ne-au invitat să le vizităm Audo. Eram pregătiți, entuziasmați și ne-am urcat în tren în Jutlanda de Vest. La sosirea la Nordhavnen și cu priveliștea unei clădiri frumoase, de un roșu ars, suntem întâmpinați de Audo-ul lui MENU, care este una dintre cele mai vechi clădiri din Nordhavnen - ce înseamnă de fapt acest Audo, am aflat pe parcursul zilei.

AUDO - Ab Uno Disce Omnes - From One, Learn All

Era dimineață, vremea era cenușie și mohorâtă, dar primirea de la recepție a fost o rază de soare și ne-am simțit imediat bineveniți și ca acasă. În zona de primire, am fost întâmpinați de tonuri frumoase, naturale și calde, de un zumzet de oaspeți care lucrau în împrejurimile frumoase și de oaspeți care se opreau doar pentru o cafea.
.

MENU - o poveste de familie

Ne-am mutat la scara mare, care, într-un mod foarte natural, este aproape inima designului interior. Dacă detaliile frumoase sau curiozitatea de a vedea mai mult te atrag, nu se știe dacă este vorba de detalii frumoase sau de curiozitatea de a vedea mai mult, este o presupunere...

Un cuvânt de bun venit din partea MENU și apoi s-a dat startul primei prezentări de către Joachim Kornbek Hansen - a treia generație. O poveste cu rădăcini până în 1978, când compania era de fapt o fabrică de oțel (Norup Stålfabrik). Bunicul lui Joachim a fost angajat la fabrica de oțel și a avut de ales între a-și pierde locul de muncă - mijlocul său de trai - sau a cumpăra rămășițele fabricii. Bunicul său ținea la familie și la siguranța de a avea un venit stabil. Cu o privire mândră și cu o anumită nostalgie, Joachim ne povestește că bunicii săi au fost nevoiți să amaneteze un ceas de aur pentru a găsi capitalul necesar pentru a prelua fabrica de oțel. Nu există nicio îndoială că aceasta este o istorie de familie mândră și că ceasul de aur, care se află încă în posesia familiei, a oferit cadrul pentru această aventură și o mulțime de povești minunate pentru prieteni și familie - și acum împărtășite și cu noi.

Bunicul, Simon Hansen, a fost în primul rând un om de finanțe și a fost determinat să pună pâinea pe masă pentru familie și să le asigure viitorul. La acea vreme, compania nu avea ambiții de aventură internațională.

Tatăl lui Joachim, Bjarne Hansen, a devenit a doua generație a afacerii de familie și, odată cu el, viziunea a luat cu adevărat avânt. Odată cu viziunea lui Bjarne, a început colaborarea cu designeri externi - o strategie care a continuat până în prezent. La început, ceea ce cunoaștem astăzi sub numele de MENU era cunoscut mai ales pentru accesorii mai mici, în principal pentru bucătărie.
MENU; un nume, o marcă, o coincidență

MENU; un nume, o marcă, o coincidență

Dacă, la fel ca noi, v-ați întrebat despre acest nume - și poate chiar mai mult acum că știm că totul a început ca o fabrică de oțel și mai târziu a devenit accesorii de bucătărie, ei bine, este de fapt mai mult o coincidență decât orice altceva.

În anii '80 și '90, designerul Bent Falk se afla în vacanță în Grecia. El a găsit un semn de tablă pe care era scris cuvântul MENU. I s-a părut un pic amuzant și l-a adus acasă, în Danemarca. MENU a intrat în istorie încă de atunci, dar inițial ca o serie. Când compania și-a schimbat stilul și direcția, numele MENU nu a fost uitat complet. MENU suna bine și, cu puțină cercetare, s-a descoperit că în franceză înseamnă "detalii". Acum nu mai existau dubii! Era numele care avea să modeleze viitorul.

În timp ce stăm și ascultăm și luăm notițe cu nerăbdare, nu poți să nu fii impresionat și să nu te îndrăgostești de povestea MENU.

The Audo - acum și în viitor!

Cu The Audo, au fost gândite o mulțime de gânduri uimitoare, care se potrivesc perfect cu ADN-ul pe care MENU, ca brand, dorește să îl aibă. După o poveste grozavă despre Audo, am fost lăsați liberi și gata să explorăm pentru noi înșine. Suntem IMPRESIONAȚI; este atât de frumos din punct de vedere estetic și te simți ca acasă. Fiecare detaliu este bine gândit, bine luat în considerare și în concordanță cu restul interiorului.

Viziunea a fost aceea de a estompa limitele dintre locul de muncă și casă. Joachim a explicat că, prin Connected Spaces, vor să ne ofere experiența ÎNTREAGĂ și să arate brandul în funcția sa. Parcurgerea produselor MENU ar trebui să fie o experiență. În doar o oră, au reușit să ne lase să experimentăm MENU. Cafeaua a fost servită într-un ibric MENU, bem din pahare MENU, stăm pe o canapea modulară mare și frumoasă de la MENU, iar ochii ne sunt atrași de lămpi și accesorii frumoase de la MENU. MENU ne-a intrat cu adevărat sub piele - și am stat aici doar o oră.

The Audo oferă câte ceva pentru toată lumea, indiferent de motivul vizitei tale.
Aveți nevoie de un sejur extra special? Atunci rezervați o cameră la hotel, luați micul dejun în cafenea, răsfoiți magazinul pentru produse interesante, vizitați biblioteca sau folosiți-o ca loc de muncă pentru o zi - cafeaua este excelentă, atmosfera și cadrul sunt fantastice. Cu o viziune de a crea un "spațiu" în care să fim împreună și să fim inspirați, nu poți să nu fii impresionat, copleșit și captivat - misiune îndeplinită.

"Vrem să facem din lume un loc mai bun."
The Audo este un loc de joacă flexibil.
.

MENU; o marcă de designer

Cu trei valori de design clare și distincte, strategia este stabilită pentru modul în care ar trebui să arate un produs MENU. O strategie care a început cu adevărat în 2010, când MENU a introdus stilul Soft Minimalism: Un stil care este cald, moale și familiar. Cald în culori, nuanțe și materiale; moale în exprimarea sa; primitor în stil danez - unde poate că ne putem strecura cuvântul danez "hygge". Cu Soft Minimalism, ei doresc să creeze modele care sunt riguroase, dar confortabile.

Cele trei valori de design sunt descrise după cum urmează:
1. Clean - O notă de Soft Minimalism și frumusețe simplă
2. Clever - Detalii bine gândite, funcționale și inovatoare
3. Natural - Tonuri neutre, culori calde, moderne, discrete și naturale


Iar MENU este frumos, funcționează, iar nuanțele sunt calde - îți vine să stai așezat pe canapeaua modulară mare și este aproape greu să nu zăbovești o vreme.
O experiență uimitoare

O experiență uimitoare

Bogat în impresii și experiențe, suntem gata să ne retragem în camera de hotel. Audo de la MENU primește toate recomandările noastre. Dacă vă aflați în Copenhaga, treceți pe acolo și savurați o cafea bună.

The Audo
Århusgade 130
2150 Copenhaga
Telefon: +45 31 26 30 80

Citiți mai multe despre ceea ce oferă The Audo pe site-ul lor: theaudo.com!