Condițiile comerciale generale
Furnizorul și partenerul dvs. contractual
Lampemesteren GmbH
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
Gesellschaft mit beschränkter Haftung (societate cu răspundere limitată) cu sediul social în orașul Fulda
AG Fulda, HRB 9016
Management: Vanessa Stützle, Rosanna Gehring
USt-Ident-Nr. gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE 347 701 450
WEEE-Reg.-Nr. DK 24210081
Inhaltlich Verantwortlich gem. §§ 5 DDG, 18 Abs. 2 MStV: Vanessa Stützle, Rosanna Gehring
Puteți contacta serviciul nostru pentru clienți pentru întrebări, reclamații și obiecții prin intermediul opțiunilor noastre de contact.
Lampemesteren.ro
Instrucțiunile obligatorii din punct de vedere legal privind dreptul de retragere în cazul vânzării la distanță pentru consumatori pot fi găsite la punctul 6. din CCG.
În ceea ce privește stocarea acestor documente și posibilitatea de a consulta textul contractului (textul ofertei), vă rugăm să consultați secțiunea 2 din CCG.
Căutăm soluții orientate către client chiar și în problemele juridice. Ne puteți apela telefonic. Desigur, vă păstrați drepturile fără restricții chiar și fără a ne apela. Legiuitorul îi obligă în special pe furnizorii online să furnizeze numeroase note privind contractul și condițiile aplicabile. Am compilat mai jos pentru dumneavoastră aceste note și alte condiții de expediere.
Prezentare generală a Condițiilor comerciale generale (cu informații legale)
- Valabilitatea
- Posibilitatea de stocare și vizualizarea în textul contractului
- Parteneri contractuali, limba și încheierea contractului
- Prețuri, costuri de expediere, discount, reduceri la comandă
- Plata, livrarea
- Dreptul de retragere
- Garanția de 50 de zile pentru returnarea banilor (politică de returnare voluntară)
- Rezerva dreptului de proprietate
- Garanția și managementul reclamațiilor
- Notă privind protecția datelor
- Soluționarea litigiilor pentru consumatori
- Dreptul aplicabil, instanța competentă
- Clauza de separabilitate
Condițiile comerciale generale
1. Valabilitatea
1.1. Livrăm exclusiv pe baza următoarelor condiții comerciale generale, care stau la baza tuturor contractelor încheiate cu noi pe baza ofertelor de pe pagina magazinului nostru online. Nu se aplică termenii și condițiile comerciale generale ale cumpărătorului, care contravin sau se abat de la următoarele dispoziții. Următoarele condiții comerciale sunt valabile exclusiv și în cazul în care efectuăm livrarea și prestarea de servicii fără rezerve, cunoscând condițiile comerciale ale clientului care intră în conflict sau se abat de la condițiile de mai jos.
1.2. În măsura în care aceste condiții comerciale se referă la consumatori, aceștia sunt persoane fizice pentru care scopul comenzii nu poate fi atribuit unei activități comerciale, independente sau liber-profesioniste. Societățile (clienți comerciali) sunt persoane fizice sau juridice sau parteneriate cu capacitate juridică care comandă în scopuri comerciale, independente sau liber-profesionale. În sensul acestor condiții comerciale, clienții sunt atât consumatori, cât și societăți.
1.3. Pentru comanda în calitate de persoană juridică în contextul livrărilor transfrontaliere, este necesară specificarea unui număr de identificare TVA valabil în contextul comenzii sau în contul clientului. Prin introducerea unui număr de identificare TVA valabil în câmpul prevăzut, clientul confirmă că plasează comanda în calitate de persoană juridică în cadrul afacerii sale. În cazul în care clientul nu introduce un număr de identificare TVA, introduce un număr de identificare TVA străin sau introduce un număr de identificare TVA invalid, acesta confirmă prin aceasta că nu comandă în calitate de persoană juridică sau că nu efectuează o comandă în cadrul activității sale comerciale. În acest caz, clientul va fi considerat consumator. Nu este posibilă o modificare sau adaptare ulterioară.
1.4. În cazul în care sunt specificate zile lucrătoare ca termene limită, prin acestea se înțeleg toate zilele lucrătoare, cu excepția zilelor de sâmbătă, duminică și a sărbătorilor legale de la sediul nostru social.
2. Posibilitatea de stocare și vizualizarea în textul contractului
2.1. Păstrăm aceste CCG și celelalte prevederi contractuale împreună cu datele comenzii dvs., pregătite pentru a fi consultate în procesul de comandă. Puteți arhiva cu ușurință aceste informații fie descărcând CCG și salvând datele rezumate în procesul de comandă în magazinul online prin intermediul funcțiilor browserului dvs., fie puteți aștepta confirmarea automată a recepției comenzii, pe care v-o vom trimite suplimentar prin e-mail după finalizarea comenzii dumneavoastră la adresa pe care ne-ați furnizat-o. Acest e-mail de confirmare a comenzii conține inca o data prevederile contractuale cu datele comenzii dvs. și aceste CCG și poate fi ușor de tipărit sau salvat cu programul dvs. de e-mail.
2.2. Textul contractului este stocat de noi, dar, din motive de securitate, nu îl puteți accesa direct. Oferim fiecărui client un acces direct protejat cu parolă („Contul meu“). După înregistrarea corespunzătoare, de aici vă puteți administra datele și vizualiza comenzile. Clientul se obligă să trateze confidențial datele personale de acces și să nu le pună la dispoziția terților neautorizați. CCG pot fi găsite în versiunea lor respectivă în vigoare pe pagina noastră de internet.
3. Parteneri contractuali, limba și încheierea contractului
3.1. Partenerul dvs. contractual este firma Lampemesteren GmbH. Contractele din magazinul nostru online pot fi încheiate în prezent doar în limba germană. Ofertele noastre publicitare pot fi modificate atâta timp cât nu devin conținutul unui acord contractual.
3.2. Înainte de a expedia comanda dvs., există posibilitatea de verificare și corectare a datelor introduse de către dvs. Prin trimiterea comenzii dvs., va exprimati acordul incheierii unui contract. Confirmarea de primire a comenzii parvine imediat după primirea corectă din punct de vedere tehnic a comenzii dvs.
3.3. Un contract obligatoriu este deja încheiat imediat după trimiterea comenzii dvs. dacă acceptați o invitație corespunzătoare și vă finalizați comanda cu plata prin intermediul unuia dintre modalitatile de plata oferite de noi prin confirmarea instrucțiunii de plată. Platile pot fi efectuate prin intermediul serviciilor noastre de plată online puse la dispozitie de catre Card de credit (Adyen) - Maestro, Visa & Mastercard, COD, Apple Pay (Adyen) sau prin PayPal.
3.4. În cazul în care ați ales o altă opțiune de plată pentru comanda dvs., un contract obligatoriu va fi încheiat numai după primirea unei notificări de expediere a bunurilor sau a unei alte declarații exprese de acceptare trimise de noi în prealabil prin e-mail.
3.5. De regulă, veți primi e-mailul cu cererea de plată respectiv notificarea de expediere în aceeași zi după primirea comenzii. În cazul în care va dura mai mult: Aveți obligația de a vă păstra comanda timp de maximum 3 zile lucrătoare și, desigur, puteți anula integral sau parțial comanda înainte de a fi fost acceptată.
3.6. O comandă telefonică este acceptată în mod obligatoriu de către noi în timpul convorbirii telefonice. Veți primi apoi din nou informațiile privind încheierea contractului și CCG la o adresă de e-mail specificată de dvs. respectiv împreună cu bunurile.
4. Prețuri, costuri de expediere, reduceri la comandă
4.1. Pentru comenzile din magazinul nostru online, se aplică prețurile menționate în ofertă la momentul comenzii. Prețurile noastre includ taxa legală pe valoarea adăugată aplicabilă, plus costurile forfetare de expediere, care sunt afișate în prezentarea generală a comenzii înainte de finalizarea acesteia.
În plus față de prețurile menționate, percepem 25 RON pe comandă pentru livrarea în România pentru comenzi de până la 499 RON. Pentru comenzi de peste 499 RON livrăm gratuit.
Vă rugăm, de asemenea, să rețineți că pentru plata ramburs puteți plăti direct la serviciul de curierat. Curierul percepe o taxă suplimentară de 15 RON pentru comenzile ramburs, indiferent de valoarea comenzii.
4.2. La livrare, veți primi, de asemenea, o factură prin e-mail pentru produsele achiziționate și un rezumat al comenzii. Factura enumeră toate costurile asociate cu achiziția, și anume prețul și cantitatea fiecărui produs, TVA-ul perceput și eventualele costuri de expediere, precum și prețul total.
5. Plata, livrarea
5.1. Oferim următoarele opțiuni in privinta mijloacelor de plată, putand , in principiu sa alegeti intre
- Plata cu cardul de credit prin Adyen N.V. (Maestro, Visa & Mastercard)
Introduceți numărul cardului dvs. de credit, valabilitatea și numărul de control. Noi nu stocăm aceste date, ci ele sunt transmise direct printr-o criptare SSL sigură de 128 biți către Adyen N.V.. Cardul dvs. de credit trebuie să fie înregistrat de către banca dvs. emitentă pentru procesul de autentificare Verified by VISA și MasterCard SecureCode. Autentificarea printr-un cod personal de securitate are loc securizat între dvs. și banca dvs. La primirea comenzii, are loc rezervarea sumei de pe cardul dvs. de credit. Debitarea cardului se face imediat după expedierea comenzii. Această formă de plată simplă și rapidă este complet gratuită pentru dvs.
Card de debit / card EC:
După introducerea datelor dvs., valoarea facturii este debitată din contul dvs. La fel ca plata cu cardul de credit, și această metodă de plată este gratuită pentru dvs.
- Apple Pay
Plătiți direct prin intermediul contului dvs. Apple. După trimiterea comenzii, veți fi redirecționat către Apple, unde puteți autoriza plata valorii comenzii. Imediat ce am fost informați cu privire la autorizarea dvs., comanda dvs. va fi expediată, în funcție de termenul de livrare specificat pentru articol. În funcție de metoda de plată stocată cu Apple Pay, valoarea efectivă a facturii după deducerea oricăror reduceri, tichete cadou etc. va fi debitată imediat după autorizare sau după expediere.
- plata la livrare
Plătiți în numerar valoarea facturii către compania de livrare DPD. Plata la livrare este trimisă în România cu DPD. Pentru această metodă de plată, DPD percepe o taxă de 15 RON, indiferent de valoarea comenzii.
- PayPal
Plătiți valoarea facturii prin intermediul furnizorului online PayPal. Trebuie să fiți înregistrat acolo sau să vă înregistrați mai întâi (cu excepția comenzilor pentru clienți prin PayPal), să vă legitimați cu datele dvs. de acces și să ne confirmați instrucțiunea de plată. Cu PayPal Express, datele de adresă stocate în contul dvs. PayPal ne vor fi transmise și nouă. Confirmați plata prin trimiterea comenzii în magazinul nostru online. Veți primi instrucțiuni suplimentare cu privire la modul de accesare a paginii furnizorului de plăți în timpul procesului de comandă.
5.2. Livrările se fac exclusiv în România. Bunurile sunt livrate pe întreg teritoriul României de către un furnizor de servicii de transport. Nu sunt posibile expedierile către căsuțe poștale sau expedierile post-restant. Cu excepția cazului în care se convine altfel, livrarea se efectuează de catre curier la adresa de livrare specificată de către client. În cazul în care livrarea nu a fost efectuată cu succes, veți primi un mesaj din partea curierului, care vă va indica ce alte opțiuni sunt disponibile.
5.3. Termenul de livrare este exprimat în zile lucrătoare. Acesta include zilele de luni până sâmbătă, cu excepția sărbătorilor legale. Termenul exact de livrare este indicat pe pagina produsului. În cazul în care ați comandat mai multe articole cu termene de livrare diferite, vom încerca să realizăm o livrare completă. În cazul unei diferențe considerabile, în mod excepțional și în măsura în care acest lucru este rezonabil pentru dvs., vă vom livra în avans articolele deja livrabile. Acest lucru nu va crește costurile de transport pentru dvs.
5.4. Obligația de livrare nu se aplică în cazul în care noi înșine nu suntem aprovizionați corect și la timp și nu suntem responsabili pentru lipsa de disponibilitate. Dacă produsele nu sunt disponibile, vă vom informa imediat și orice plată efectuată în avans va fi rambursată fără întârziere.
5.5. Termenul de livrare începe să curgă, în cazul plății în avans, din ziua următoare emiterii ordinului de plată către banca expeditoare respectiv, în cazul altor metode de plată, din ziua următoare încheierii contractului și se încheie la expirarea ultimei zile a termenului. În cazul în care ultima zi a termenului cade într-o duminică sau într-o zi de sărbătoare legală recunoscută de stat la locul de livrare, următoarea zi lucrătoare va lua locul acestei zile.
Termenul de livrare se prelungește în mod corespunzător în cazul grevelor și blocajelor care afectează livrarea și al altor circumstanțe pentru care nu suntem responsabili, în special în cazul întârzierilor în livrare datorate forței majore. Vom informa imediat cumpărătorul cu privire la începutul și sfârșitul unor astfel de impedimente.
5.6. În cazul consumatorilor, riscul de pierdere accidentală și de deteriorare accidentală a bunurilor vândute, în cazul livrarilor prin expediere, se transferă consumatorului sau unui destinatar desemnat de consumator odata cu predarea bunurilor. Acest lucru se aplică indiferent dacă transportul este asigurat sau nu. În rest, riscul pierderii accidentale și al deteriorării accidentale a bunurilor se transferă cumpărătorului în momentul predării bunurilor, însa in cazul livrarii prin expediere, in momentul livrarii bunurilor catre expeditor sau către o altă persoană sau instituție desemnată să efectueze expedierea.
6. Dreptul de retragere pentru consumatori
6.1. În continuare găsiți instrucțiuni cu privire la cerințele și consecințele dreptului legal de revocare pentru comenzile cu livrare prin expediere. Dreptul legal de revocare nu este disponibil comerciantilor si nici revanzatorilor.
Informare privind retragerea din contract
Dreptul de retragere
Aveți dreptul de a va retrage din prezentul contract în termen de 14 (paisprezece) zile, fără a indica vreun motiv.
Termenul de retragere este de 14 (paisprezece) zile de la data la care dvs. sau o terță parte desemnată de dvs., care nu este transportatorul, ați preluat ,respectiv ați intrat în posesia bunurilor comandate.
Pentru a vă exercita dreptul de anulare, trebuie să ne contactați la adresa
Lampemesteren GmbH
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
info@lampemesteren.ro
prin intermediul unei declarații exprese (de ex. o scrisoare trimisă prin poștă sau un e-mail) cu privire la decizia dvs. de a va retrage din prezentul contract. În acest scop, puteți utiliza modelul de formular de retragere anexat, ceea ce nu este însă obligatoriu. Puteți completa modelul de formular de retragere sau puteți folosi portalul nostru pentru retururi de pe Lampemesteren.ro. Dacă utilizați această posibilitate, vă vom transmite imediat (de ex. prin e-mail) o confirmare privind primirea unei asemenea retrageri.
Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți notificarea de exercitare a dreptului de retragere înainte de expirarea termenului de retragere.
Urmările retragerii
În cazul în care va retrageti din prezentul contract, trebuie să vă rambursăm toate plățile pe care le-am primit de la dvs., inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din faptul că ați ales un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi), fără întârziere și cel târziu în termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care am primit de la dvs. notificarea de retragere din prezentul contract. In vederea realizarii rambursarii, vom folosi aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în mod expres cu dvs.; în niciun caz nu veți fi taxat pentru această operatiune de rambursare. Putem refuza rambursarea până la momentul la care primim produsele înapoi.
Trebuie să ne returnați sau să ne predați produsele (Lampemesteren GmbH, Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing) imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care ne-ați notificat intentia de retragere din acest contract. Termenul este respectat dacă trimiteți produsele înainte de expirarea perioadei de 14 (paisprezece) zile. Noi suportăm costurile pentru returnarea produselor. Trebuie să plătiți pentru o eventuală pierdere de valoare a bunurilor numai dacă această pierdere de valoare se datorează unei manipulări a bunurilor care nu este necesară pentru testarea calității, caracteristicilor și funcționării bunurilor.
6.2. Excepții de la dreptul de retragere
Dreptul de retragere nu se aplică în cazul contractelor de livrare de produse care nu sunt prefabricate și pentru a căror fabricare este determinanta o selecție sau o optiune individuală din partea consumatorului sau care sunt în mod clar adaptate la nevoile personale ale consumatorului.
6.3. Model de formular de retragere
„Modelul de formular de retragere“ menționat în informarea privind retragerea de mai sus, este redat aici. Nu este obligatoriu să îl folosiți, ci puteți să utilizati propria dvs formulare.
Model de formular de retragere
(Dacă doriți să va retrageti din contract, vă rugăm să completați acest formular și să îl returnați.)
Pentru:
Lampemesteren GmbH
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
Telefon: +40 800 890 601
e-mail: info@lampemesteren.ro
Prin prezenta eu/noi (*) inteleg(-em) sa ma retrag /ne retragem din contractul încheiat de mine/noi (*) cu privire la achiziția următoarelor produse (*)/prestarea următorului serviciu (*)
- Comandat la (*)/primit la (*):
- Numele consumatorului(-ilor):
- Adresa consumatorului(-ilor):
- Semnătura consumatorului(-ilor) (doar la transmiterea pe hârtie):
- Data:
_____
(*) Tăiați varianta necorespunzătoare.
6.4. Corpurile de iluminat sunt, în mare parte, elemente fragile și sensibile și, prin urmare, trebuie manipulate cu atenția cuvenită. Înainte de a returna bunurile, vă rugăm să le împachetați cât mai atent posibil, de preferință în cutia originală cu toate accesoriile și componentele ambalajului. Utilizați un ambalaj exterior de protecție, dacă este necesar.
6.5. Vă rugăm să rețineți pentru reducerile și voucherele noastre de comandă:
În cazul în care ați primit o reducere pentru comanda dvs. sub forma reducerilor noastre de comandă sau a deducerilor de preț prin intermediul voucherelor datorită valorii comenzii atinse și dacă valoarea comenzii necesară pentru reducerea primită scade din nou sub valoarea inițială a comenzii din cauza unei revocari (parțiale), vi se va percepe diferența rezultată din reducerea primită în comparație cu valoarea inițială a comenzii fără această reducere.
Nerespectarea indicațiilor de mai sus nu afectează exercitarea efectivă a dreptului de retragere.
7. 50 de zile drept de returnare voluntară
7.1. În plus față de dreptul legal de retragere de 14 zile, vă oferim o garanție voluntară de returnare a banilor pentru următoarele 36 zile. Astfel, puteți returna bunurile primite de la noi fără a oferi motive în termen de 50 de zile prin returnarea bunurilor. Această perioadă începe după primirea completă a bunurilor. Pentru respectarea termenului este suficientă expedierea la timp a bunurilor sau cererea de preluare a bunurilor. Acest drept de returnare voluntară poate fi exercitat numai prin returnarea bunurilor, cu excepția cazului în care bunurile nu pot fi trimise sub formă de colet. Mărfurile care nu pot fi expediate sub formă de colet vor fi colectate de la dvs. de către un transportator însărcinat de noi. De aceea, este necesară contactarea în prealabil a serviciului nostru pentru clienți. Noi vom suporta costurile de returnare. Informații suplimentare pot fi găsite aici.
7.2. Dacă returnați bunurile în conformitate cu politica de returnare voluntară, vă vom rambursa prețul de achiziție. Vă rugăm să returnați bunurile ambalate cu grijă - pe cât posibil în cutia originală cu toate accesoriile și cu toate componentele ambalajului. Dacă întâmpinați dificultăți cu ambalajul sau cu utilizarea portalului nostru de retur, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Pentru returnarea bunurilor, solicitati curierului ca plata sa fie facuta la destinatie. În cazul în care solicitați ridicarea coletului, vom percepe o taxă suplimentara.
Furnizăm o etichetă de retur pentru returnarea bunurilor. Aceasta poate fi utilizată pentru returnarea gratuită a coletului la furnizorul de servicii de transport specificat.
7.3. Garanția noastră voluntară de rambursare a banilor este exclusă în cazul în care produsele au fost fabricatela cererea clientului în conformitate cu specificațiile acestuia.
7.4. Vă rugăm să rețineți că condițiile menționate la art. 7 nu se aplică în primele 14 zile (dreptul legal de revocare în conformitate cu art. 6 din CCG) ale garanției de rambursare a banilor de 30 de zile, ci doar în cele 16 zile care urmează.
8. Rezerva dreptului de proprietate
Produsele rămâne în proprietatea noastră până la plata integrală a acestora.
9. Garanția și managementul reclamațiilor
9.1. În cazul unor defecte ale mărfii, clientul beneficiaza de un un drept legal de răspundere pentru defecte (garanție). Pentru produsele noi furnizate de noi consumatorilor se aplică perioada de garanție legală de 2 ani. Termenul începe odată cu livrarea produsului către consumator.
În conformitate cu reglementările legale, nu ne asumăm răspunderea pentru daunele care
- rezultă în urma unei instalări necorespunzătoare (de ex. nerespectarea valorilor limită pentru tensiunea de alimentare) și/sau a unei utilizări necorespunzătoare (de ex. utilizarea produselor fără marcajul corespunzător „rezistent la intemperii marine” într-un mediu cu aer foarte salin sau utilizarea produselor fără clasa de protecție corespunzătoare IP44 și mai mare) în locuri cu o umiditate constantă peste medie și/sau a unei întrețineri necorespunzătoare (de ex. prin utilizarea de agenți de curățare nepotriviți, obiecte ascuțite) (de exemplu, prin utilizarea de agenți de curățare neadecvați, utilizarea de obiecte cu muchii ascuțite) a produselor vândute,
- se bazează pe uzura naturală și normală legată de utilizare sau pe alte uzuri naturale și normale,
- se bazează pe o modificare neautorizată a produsului (de ex. adăugiri și/sau transformări)
In cazurile de mai sus nu vom fi răspunzători in cazurile in care nu suntem responsabili pentru daunele/pagubele cauzate.
Datele furnizate cu privire la durata medie de viață a lămpilor sunt valori medii. Nu este vorba despre o garanție că o lampă va atinge cel puțin această durată de viață.
Cererile de garanție față de persoanele juridice sunt limitate la o perioadă de un an de la livrare în cazul livrării de produse noi.
În cazul produselor folosite, putem oferi o garanție numai consumatorilor și numai în termen de un an de la predarea produselor. Garanția este exclusă în cazul livrării de produse uzate către persoanele juridice.
9.2. Antreprenorii/Persoanele juridice trebuie să raporteze în scris defectele evidente fără întârziere, dar cel târziu în termen de 5 zile de la primirea bunurilor. În cazul în care se descoperă defecte care nu sunt evidente, se aplică obligația de a notifica defectele fără întârziere, cel târziu în termen de 5 zile de la descoperirea acestora. Pentru păstrarea drepturilor cumpărătorului este suficientă trimiterea la timp a notificării. În caz contrar, se consideră că mărfurile au fost aprobate și cu privire la defectul respectiv. Pentru respectarea termenului este suficientă expedierea la timp.
9.3. Limitările sau excluderile răspunderii de garanție prevăzute în dispozițiile de mai sus la punctele 9.1. și 9.2. exclud în mod expres pretențiile de despăgubiri bazate pe un defect in urma caruia rezultă peirderea vietii, vătămarea integrității corporale sau a sănătății ca urmare a unei încălcări a obligațiilor pentru care suntem responsabili, precum și pretențiile de despăgubiri pentru alte pierderi care rezultă dintr-o încălcare intenționată sau din neglijență gravă a obligațiilor de către noi. Termenul legal de prescripție de 2 ani se aplică pretențiilor exceptate mai sus. Limitările sau excluderile drepturilor de garanție în ansamblu nu se aplică în cazul asumării de către noi a unei garanții de calitate sau in cazul ascunderii intentionate si cu rea credinta a unui defect de către noi. De asemenea, o eventuala garanție a producătorului nu este afectată. În măsura în care răspunderea noastră este exclusă sau limitată respectiv în măsura în care sunt reglementate mai sus excepții la aceasta, acest lucru este valabil și pentru răspunderea personală a angajaților noștri, a personalului, a reprezentanților legali și a agenților noștri indirecți.
9.4. În cadrul perioadei de garanție, suntem obligați să furnizăm gratuit prestația ulterioară, adică remedierea defectelor sau livrarea de înlocuire, în cazul defectelor care fac obiectul garanției legale. Consumatorii, în calitate de parteneri contractuali, au posibilitatea de a alege dacă, în cazul unui defect, executarea ulterioară trebuie să se realizeze prin remedierea defectului sau printr-o livrare de înlocuire. Suntem îndreptățiți să refuzăm tipul de prestație suplimentară ales în cazul unor condiții speciale reglementate de lege, în special în cazul în care acest lucru este posibil doar cu costuri disproporționate, iar celălalt tip de prestație suplimentară rămâne fără dezavantaje semnificative pentru partenerul contractual. În cazul contractelor cu persoanele juridice, tipul de executare ulterioară este la latitudinea noastră. În cazul în care nu suntem dispuși sau capabili să remediem defectul sau să efectuăm o livrare de înlocuire sau dacă acest lucru este întârziat dincolo de o perioadă rezonabilă din motive de care suntem responsabili sau dacă remedierea defectului sau livrarea de înlocuire eșuează în orice alt mod, aveți dreptul, la alegerea dumneavoastră, să solicitați o reducere corespunzătoare a prețului de achiziție sau să vă retrageți din contract. În cazul în care sunt îndeplinite cerințele legale, pot exista, de asemenea, cereri de despăgubire. În plus, retragerea din contract și despăgubirea pentru daune în locul întregii prestații sunt excluse în cazul în care defectul reduce doar în mod nesemnificativ valoarea sau caracterul adecvat al bunului achiziționat sau al lucrării.
9.5. Pentru noi este importantă satisfacția dumneavoastră în calitate de client. Ne puteți contacta în orice moment folosind una dintre metodele de contact enumerate la început. Vom face tot ce ne stă în putință pentru a vă examina cererea în cel mai scurt timp posibil și vă vom contacta de îndată ce vom primi documentele respectiv cererea sau reclamația dumneavoastră. Acordați-ne totuși ceva timp, deoarece cazurile de garanție necesită adesea implicarea producătorului. În cazul unor reclamații, ne veți ajuta dacă descrieți cât mai exact posibil subiectul problemei și, dacă este necesar, trimiteți copii ale documentelor de comandă sau cel puțin indicați numărul de comandă, numărul de client etc. Dacă totuși nu primiți un răspuns din partea noastră în termen de 5 zile lucrătoare, vă rugăm să ne contactați. În cazuri rare, este posibil ca e-mailurile să fi fost „prinse” în filtrele de spam de la noi sau de la dumneavoastră, sau ca un mesaj trimis prin alte mijloace să nu fi ajuns la dumneavoastră sau să fi fost omis din greșeală.
9.6. Pentru cereri de service, vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii la următoarea adresă:
Lampemesteren GmbH
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
Opțiunile noastre de contact: https://www.lampemesteren.ro/despre-noi
9.7. Angajamentele de garantare făcute de producătorii mărfurilor vândute de noi justifică exclusiv pretențiile față de producător în calitate de garant. Pretențiile legale de garanție împotriva noastră, în calitate de vânzător, nu sunt afectate de acest lucru.
10. Notă privind protecția datelor
Găsiți detalii privind colectarea și utilizarea datelor dumneavoastră personale în regulamentul nostru privind protecția datelor.
11. Soluționarea litigiilor pentru consumatori
Ne străduim întotdeauna să ajungem la un acord cu clientul. Vă rugăm să utilizați adresa noastră de serviciu info@lampemesteren.ro sau celelalte opțiuni de contact furnizate. Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă de soluționare alternativa online a litigiilor (SAL) cu informații suplimentare, care poate fi accesată pe internet la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/ sau https://anpc.ro/ce-este-sal/. Nu suntem dispuși și nu suntem obligați să participăm la o procedură de soluționare a litigiilor în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori.
12. Dreptul aplicabil, instanța competentă
12.1 Pentru toate tranzacțiile juridice sau alte raporturi juridice cu noi se aplică legislația Republicii Federale Germania. Convenția Națiunilor Unite privind contractele de vânzare internațională de mărfuri (CISG) și orice alte convenții internaționale, chiar și după adoptarea lor în legislația germană, sunt excluse de la aplicare. Pentru consumatori, această alegere a legii se aplică numai în măsura în care aceasta nu elimină protecția acordată de dispoziții obligatorii ale legii statului în care consumatorul este rezident în mod obișnuit (principiul favorabilității).
12.2 În cadrul tranzacțiilor comerciale cu comercianți și cu persoane juridice de drept public, se convine că sediul nostru social va fi locul de jurisdicție pentru toate litigiile juridice referitoare la aceste condiții generale și la contractele individuale încheiate în temeiul valabilității acestora, inclusiv acțiunile privind cambiile și cecurile. De asemenea, în acest caz, avem dreptul de a acționa în justiție la instanta competenta de la sediul social al clientului. Dispoziția de mai sus nu aduce atingere niciunui loc de jurisdicție exclusivă.
13. Clauza de separabilitate
În cazul în care anumite prevederi ale acestor Condiții comerciale generale sunt total sau parțial invalide sau își pierd ulterior valabilitatea juridică, acest lucru nu va afecta în niciun caz valabilitatea Condițiilor comerciale generale. Prevederile invalide se vor înlocui cu prevederi legale aplicabile. Același lucru este valabil și în cazul în care Condițiile comerciale generale conțin o lacună neprevăzuta.
Versiunea Mai 2025
Lampemesteren GmbH
Termeni și condiții
Cu cine aveți de a face?
Aveți de a face cu România
Birourile noastre se află la adresa: Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
Cod TVA:DE 347 701 450
E-mail: info@lampemesteren.ro
Tel: +40 800 890 601
Termeni și condiții
Prin plasarea unei comenzi pe acest site, sunteți de acord automat cu termenii și condițiile noastre. Prin urmare, vă recomandăm să citiți cu atenție aceste condiții înainte de a plasa comanda.
Termene de livrare
Vă rugăm să rețineți că termenele de livrare sunt orientări bazate pe termenele de livrare estimate pe care le primim de la furnizorii relevanți. Ocazional, anumite produse individuale sunt temporar în așteptare, ceea ce poate crea întârzieri; acest lucru este valabil în special pentru furnizorii cu sediul în străinătate. Vă vom contacta cu termenele de livrare preconizate imediat ce acestea devin disponibile.
Transportul
pe paleți Din cauza fragilității și/sau a dimensiunilor lor, unele produse trebuie să fie expediate pe un palet de lemn. Paleții nu pot fi livrați la un magazin de colete - doar la o adresă privată sau comercială. De asemenea, trebuie să fie prezentă o persoană care să primească și să semneze pentru livrare.
Șoferul va livra paletul la bordură. Vă rugăm să vă asigurați că șoferul poate ajunge cu ușurință la locul de livrare. Paleta trebuie descărcată pe o suprafață solidă - nu pe iarbă sau pe pietriș, deoarece acestea pot deteriora articolele de pe palet.
Achiziționarea de produse
După ce ați ales produsele pe care le doriți și le-ați pus în coșul de cumpărături, vi se va cere să furnizați informații personale, inclusiv numele, adresa și informațiile de plată. După ce ați făcut acest lucru și ați plasat comanda, vă vom trimite o confirmare prin e-mail. Vă rugăm să rețineți că aceasta nu este confirmarea finală a comenzii dumneavoastră.
Veți primi, de asemenea, un link unic care vă va permite să verificați starea comenzii dumneavoastră, inclusiv datele estimate de livrare.
După ce plata dvs. este aprobată și comanda dvs. a fost înregistrată în depozitul nostru, veți primi o confirmare finală prin e-mail, inclusiv un număr personal de urmărire pe care îl puteți utiliza pentru a vă urmări comanda, precum și o factură finală. România vă va percepe nicio taxă pentru comanda dumneavoastră până când aceasta nu părăsește depozitul nostru.
Dacă aveți întrebări suplimentare despre achiziționarea de mărfuri de la România, sau dacă preferați servicii și sfaturi personale, nu ezitați să ne contactați prin telefon la +40 800 890 601 în zilele lucrătoare între Luni-Vineri: 8.30 - 16.00
Sâmbătă-Duminică: ÎnchisCET sau să ne scrieți la info@lampemesteren.ro - suntem bucuroși să vă ajutăm. De asemenea, puteți consulta FAQ, unde răspundem la cele mai frecvente întrebări.
În acest moment, serviciul de asistență pentru clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.
Plata
La România acceptăm plata prin VISA și Mastercard și diverse soluții de plată mobilă (numai în DK, NO și SE). Toate prețurile de la România sunt exprimate în lei și includ 19%TVA.
Atunci când plătiți cu cardul de credit, înregistrăm suma rezervată în contul dvs. în termen de 2 zile bancare.
Acceptăm PayPal.
Numerar la livrare (Taxă: 15 lei)
Pentru plata prin ramburs, vă rugăm să rețineți următoarele:
- Întreaga sumă a comenzii este plătită direct curierului care livrează comanda.
- Nu este posibilă plata în numerar la livrare pentru sume care depășesc 6500 lei
- Este posibil să alegeți doar UPS pentru a se ocupa de expediere.
- Nu este posibilă plata în numerar la livrare pentru comenzile care conțin un produs atât de mare încât necesită un transport specializat.
De asemenea, este posibil să plătiți prin transfer bancar. Vă vom expedia comanda imediat ce plata dvs. este înregistrată în sistemul nostru.
Politica de confidențialitate
La România colectăm și folosim diverse informații despre dvs. în legătură cu achiziția dvs. de la noi.
Mai jos veți găsi politica noastră de confidențialitate. Vă rugăm să o citiți dacă doriți să aflați mai multe despre motivul și modul în care gestionăm în siguranță informațiile dvs. personale.
Aici puteți vedea modul în care Lampemesteren respectă Persondataloven (legea daneză privind confidențialitatea) începând cu 24 mai 2018.
Citiți Politica noastră de confidențialitate aici
Cookie-uri
România folosește cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului nostru, făcând vizita dvs. cât mai ușoară posibil. Puteți șterge cookie-urile de pe computerul dvs. în orice moment, în funcție de browserul ales de dvs.
Potrivire avansată Facebook Prin acceptarea utilizării cookie-urilor de marketing, sunteți de acord cu utilizarea potrivirii avansate Facebook, care îmbunătățește atribuirea și urmărirea conversiilor în cadrul Facebook Ads. Colectăm și partajăm informații criptate cu Facebook (Meta) pe baza numelui, numărului de telefon, e-mailului și adresei dvs. Aceste informații sunt utilizate ulterior de Facebook pentru a vă identifica profilul și apoi pentru a crea grupuri țintă cu persoane similare. Puteți renunța în orice moment la cookie-urile de marketing prin intermediul politicii noastre privind cookie-urile.
Google Ads Enhanced ecommerce
Prin acceptarea utilizării modulelor cookie de marketing, sunteți de acord cu utilizarea conversiilor extinse ale Google Ads, care îmbunătățește atribuirea și urmărirea conversiilor noastre prin Google Ads. Colectăm și partajăm informații criptate cu Google (Alphabet Inc.) pe baza numelui, numărului de telefon, e-mailului și adresei dvs. Aceste informații sunt utilizate ulterior de Google pentru a vă identifica profilul Google și pentru a vă urmări achiziția. Puteți renunța în orice moment la cookie-urile de marketing prin intermediul politicii noastre privind cookie-urile. În plus, utilizatorii Google pot controla anunțurile pe care le văd pe serviciile Google, inclusiv anunțurile Customer Match, în cadrul setărilor Google pentru anunțuri.
Înregistrare
România folosește un sistem de logare pentru a colecta informații care ne oferă o imagine statistică a numărului de vizitatori pe care îi avem, de unde vin, ce pagini vizualizează, etc. Aceste informații sunt folosite doar pentru a optimiza România
Condiții comerciale
Livrăm în întreaga lume și livrăm prin GLS. Oferim transport gratuit în UE la comenzi de 499 RON sau mai mult. Pentru comenzi mai mici de 499 RON în UE, taxa de expediere este de 25 lei. Toate celelalte taxe de expediere sunt calculate în funcție de adresa de livrare. Timpul de livrare depinde, de asemenea, de adresa de livrare, precum și de faptul dacă produsul este sau nu în stoc în culoarea/varianta dorită.
Comenzile speciale pot crește timpul de livrare - puteți găsi informații despre timpul de producție preconizat în descrierile individuale ale produselor. Vă vom oferi o dată estimată de livrare atunci când plasați comanda, iar dacă, din anumite motive, această dată nu poate fi respectată, veți fi contactat în cel mai scurt timp posibil de Edison, sistemul nostru de poștă automată. Puteți oricând să verificați starea comenzii dvs. prin intermediul linkului pe care l-ați primit după ce ați plasat comanda.
Expedim majoritatea mărfurilor noastre prin colete poștale. Acest lucru face posibilă urmărirea coletelor în cazul în care apar probleme sau întârzieri. Unele produse - din cauza dimensiunilor, greutății sau fragilității lor - sunt trimise pe paleți de lemn. Lampemesteren.ro nu este responsabil pentru întârzierile cauzate de companiile de transport.
Vă rugăm să inspectați conținutul coletului dvs. imediat ce acesta ajunge, înainte ca produsul să fie instalat. Asigurați-vă că ați primit produsul corect, nedeteriorat, și că nu lipsește nimic din transport. Dacă nu faceți acest lucru într-un interval de timp rezonabil (două zile) de la livrare, Lampemesteren.ro nu poate fi considerat responsabil pentru eventualele daune.
Dacă pachetul și/sau conținutul acestuia sunt deteriorate în momentul livrării, trebuie să deschideți o reclamație prin intermediul linkului unic pe care l-ați primit după ce ați plasat comanda - trebuie doar să faceți clic pe "Reclamație" în partea de jos a paginii de stare și să urmați instrucțiunile. Veți avea nevoie de fotografii atât ale ambalajului extern și intern - inclusiv ale etichetei de expediere - cât și ale pagubei în sine.
Lampemesteren.ro nu este responsabil pentru produsele deteriorate în timpul transportului. Întotdeauna vă ambalăm comanda cu mare atenție pentru a minimiza orice posibilă deteriorare în timpul transportului.
Købeloven (Legea privind achizițiile din Danemarca) se poate aplica în cazul respectării inadecvate a reglementărilor. (§8, partea 1, nr. 14)
Pentru expedierile în afara UE, vă rugăm să fiți conștienți de faptul că comanda dumneavoastră poate fi întârziată în timpul vămuirii și că nu suntem responsabili pentru întârzierile legate de vamă. Dumneavoastră sunteți responsabil pentru orice taxe vamale sau taxe de import.
Retururi
Puteți returna achiziția la România în termen de 50 de zile de la livrare. Pentru a deschide un retur trebuie doar să folosiți link-ul unic pe care l-ați primit după plasarea comenzii. Faceți clic pe "Return" în partea de jos a paginii de stare și urmați instrucțiunile. În scurt timp vei primi o etichetă de returnare, al cărei preț va fi dedus din rambursarea ta.
Vă rugăm să nu uitați să returnați marfa în ambalajul original, nedeteriorat. Evitați să scrieți pe ambalaj și utilizarea inutilă a benzii adezive și obțineți întotdeauna o chitanță de expediere. Ambalarea și ambalarea incorectă pot cauza daune în timpul transportului, iar acest lucru poate duce la anularea dreptului dumneavoastră de returnare, așa că vă rugăm să fiți atent. Nu ezitați să ne contactați pentru orice întrebări pe care le aveți cu privire la expediere.
Vă rugăm să ne trimiteți comanda înapoi cât mai repede posibil, în cel mult 14 zile de la data la care ne-ați informat că doriți să faceți o returnare.
Nu uitați că sunteți responsabil pentru costurile directe de returnare a mărfii.
Sunteți, de asemenea, responsabil pentru marfă din momentul în care acceptați livrarea. În cazul în care a fost instalată/montată sau dacă există uzură sau deteriorare, ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea.
Vă recomandăm să trimiteți returul prin colete poștale. În acest fel este ușor să urmăriți pachetul și să aflați dacă a fost sau nu livrat la România În anumite situații - cum ar fi produsele deosebit de mari, grele sau incomode sau cantitățile mari de comenzi - coletul poștal nu este cea mai bună alegere. În acest caz, vă invităm să ne contactați în legătură cu alți parteneri de transport și estimări de preț. Retururile trimise contra ramburs sau cu timbru poștal insuficient vor fi refuzate.
NB: Vă rugăm să returnați coletul la adresa România - dacă este returnat la un magazin de colete sau la un oficiu poștal, acesta nu va fi ridicat.
După ce am primit produsul și am aprobat returnarea, vom rambursa achiziția în cel mai scurt timp posibil, în conformitate cu Forbrugeraftaleloven (Legea privind contractele de consum din Danemarca) §21, părțile 3 și 4. Vom rambursa doar metoda de plată utilizată pentru a efectua achiziția, pentru a preveni utilizarea cărților de credit/debit furate. În cazul unui transfer bancar, vă rugăm să includeți toate numerele de cont relevante, codurile de sortare etc. Vă rugăm să păstrați chitanța poștală ca dovadă a expedierii.
Încă o dată, sunteți responsabil pentru costurile de returnare a mărfii.
ODR
Pentru a face o reclamație cu privire la achiziția dumneavoastră, contactați Peder Frølund sau Jørgen Bækgaard Andersen aici, la România. În cazul în care nu reușim să găsim o soluție satisfăcătoare, puteți trimite reclamația dvs. la:
Dacă sunteți rezident al unei țări din UE, alta decât Danemarca, puteți depune o plângere prin intermediul portalului online de reclamații al Comisiei Europene - http://ec.europa.eu/odr.
Depreciere
Atunci când un consumator utilizează un produs, produsul respectiv se depreciază sau își diminuează valoarea. În cazul în care utilizați un produs dincolo de ceea ce este acceptat în mod normal și acel produs se depreciază, România are dreptul de a reduce suma rambursată atunci când produsul este returnat. Deprecierea este diferența dintre prețul de achiziție inițial și prețul de piață pe care îl putem percepe atunci când revindem produsul după ce acesta a fost returnat. Prețul de piață este valoarea produselor într-o tranzacție obișnuită de vânzare cu amănuntul între magazinul nostru web și un consumator, și nu între magazinul nostru web și un alt magazin web sau între doi consumatori.
În anumite situații, utilizarea produsului înseamnă că acesta nu mai poate fi revândut. În acest caz, pierdeți dreptul de a fi rambursat pentru returnarea produsului respectiv.
Ambalajul poate juca un rol în depreciere. Un ambalaj deschis, deteriorat sau pierdut poate scădea valoarea unui produs. În cazul în care starea ambalajului afectează revânzarea produsului, costul unui ambalaj nou va fi dedus din rambursarea dumneavoastră.
Vedeți mai multe despre retururi aici.
Reclamații
Toate mărfurile sunt acoperite de normele Købelovens (Legea privind achizițiile) privind dreptul de revendicare de 24 de luni. Acest drept de reclamație înseamnă că puteți face o reclamație cu privire la orice defecte care apar în termen de 24 de luni de la momentul achiziției. Dreptul de revendicare nu se aplică în cazul în care defectul apare din cauza utilizării necorespunzătoare, a lipsei de întreținere sau a uzurii zilnice.
În cazul în care vă confruntați cu un defect, piese lipsă sau livrări lipsă, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți la +40 800 890 601 sau info@lampemesteren.ro. În acest moment, serviciul de asistență pentru clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.
Pentru mai multe informații despre reclamații și despre cum să vă găsiți comanda, faceți clic aici
În cazul unei reclamații valide, vă vom rambursa costurile de transport (rezonabile).
Alternativ, vă putem trimite prin e-mail o etichetă de returnare pe care o puteți imprima și atașa - într-un loc bine vizibil - la pachet.
Răspundere
România nu își asumă răspunderea pentru orice erori și/sau omisiuni de pe acest site, produse epuizate, modificări de livrare efectuate de furnizorii noștri sau orice întârzieri care nu depind de controlul nostru.
Ne rezervăm dreptul de a modifica informațiile, prețurile și descrierile oricăror bunuri și produse în orice moment și fără notificare prealabilă.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza comenzi în cazul în care se aplică împreună reduceri de cantitate, carduri de club al clienților și coduri de reducere.
Carduri cadou
Cardurile noastre cadou pot fi folosite pentru a cumpăra oricare dintre produsele noastre. Cardurile sunt emise fără nume, așa că sunt cadouri ideale.
Cardurile cadou sunt valabile timp de trei ani de la data cumpărării. Acestea nu pot fi schimbate în numerar. Dacă vă răzgândiți în legătură cu un card cadou, acesta poate fi returnat în termen de 14 zile de la cumpărare pentru o rambursare integrală. Sumele mai mici de 50 RON vor fi rambursate prin transfer bancar.
Reduceri
Codurile de reducere și alte reduceri nu pot fi combinate cu un card de club al clientului sau utilizate pentru produse deja reduse. Vă rugăm să rețineți că codurile de reducere și alte reduceri nu pot fi aplicate la produsele Philips Hue.