Lămpile Mater sunt destinate uzului comercial și privat și se străduiesc să evite și să reducă la minimum impactul negativ asupra societății, aderând la tehnici de producție etice și durabile. Ei se străduiesc să creeze produse care sunt atemporale și care inspiră consumatorul să aibă grijă de produsele lor. Filozofia lor de bază în afaceri se bazează pe trei principii centrale: design, măiestrie și etică.
"Mater" înseamnă "mamă" în latină, iar numele companiei este o reamintire zilnică a modului în care putem contribui la contracararea provocărilor cu care se confruntă zilnic "mama Pământ". Designul are impact asupra modului în care ne trăim viața - este piatra de temelie a valorilor, culturilor și comunităților. Devenim din ce în ce mai conștienți de alegerile pe care le facem în timpul proceselor de design, care au consecințe dăunătoare pentru mediu. În calitate de producător, ne aflăm într-o poziție care ne permite să ne regândim metodele și să creăm modele etice și durabile care contribuie la minimizarea consecințelor sociale și de mediu negative ale procesului de proiectare."
- Henrik Marstrand, CEO și fondator al Mater